Kontaktusmentes vásárlás
Kerülnéd a tömeget? A JóBringában úgy is vásárolhatsz és szervizelhetsz, hogy senkivel sem kell kontaktusba kerülnöd.
Kontaktusmentes vásárlás és szerviz
- egyéni kérésre -
Nincs tömeg és sorban állás
Nyitva tartásunk változatlan: H-P:10-18, Szo:9-12.
Szerviz és Vásárlás is működik.
Amennyiben nem szeretnél otthonról kimozdulni, vagy minimálisra csökkentenéd a kontaktust más emberekkel, akkor a kontaktusmentes szolgáltatásunkat NEKED TALÁLTUK KI! Vásárlásra és szervizre is.
Mit kell tenned, ha vásárolni, vagy szervizelni szeretnél? (szervizelésről legalul olvashatsz)
- Ha nincs konkrét elképzelésed, hívj fel minket, vagy írj nekünk!
TEL: +36202552750 - FaceTime hívás is lehetséges. |
EMAIL: info@jobringa.hu |
FB: https://www.facebook.com/Jobringa.hu |
- Nézz szét a weboldalunkon, próbáld meg nagyjából belőni, mire lenne szükséged, akár rendelést is leadhatsz. Ez esetben is mindenképp felhívunk, mielőtt bármit véglegesítenénk. ⇒ www.jobringa.hu
- Mondd el mit szeretnél: szerviz, kerékpár, alkatrész
- Munkatársunk a lehető legnagyobb részletességgel segíteni fog. Megbeszéljük, mit szeretnél / mi a baja a bringádnak, mekkora méretűre van szükséged, mi mennyibe kerül, mi lenne praktikus.
- A weboldalunkon megmutatjuk a hasonló termékeket is, elmondjuk minden fontos paraméterét, válaszolunk a kérdéseidre, átbeszéljük, milyen kiegészítő (sárvédő, lámpa, csengő, prizma, stb) lenne praktikus hozzá.
Kerékpár kiválasztása:
Fontos tudnod, hogy telefonon mindenképpen részletesen, mindenre kiterjedően átbeszéljük az igényeket, célokat, pontosan meghatározzuk a méretet.
Megmutatjuk a bringát a weboldalunkon, az üzletben lévőről küldünk több képet is.
Véglegesítjük a döntést.
Kerékpár átvétele:
- A JóBringánál
Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket, és kövesd az utasításainkat.
A megbeszélt időpontra a kerékpárod el fog készülni, és kihelyezzük az üzlet előtti tárolóba.
Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor az ajtó nyílásában kesztyűben kiadjuk a számlát és a garanciafüzetet.
Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban az ajtó nyílásán beadhatod. Ha szükséges, a visszajárót is ebben kapod meg.
A kerékpár markolatát összeszerelés után fertőtlenítjük, és kesztyűben rakjuk össze, toljuk ki. Ezen felül az üzlet előtti kerti csapnál találsz szappant, papírtörlőt kézmosáshoz.
- Házhoz szállítással
A kerékpárt üzemkészen, beállítva, minden kért kiegészítővel felszerelve adjuk át.
Amikor megérkezünk a címre, fel fogunk hívni, kérünk kövesd az utasításainkat.
A kerékpárt az általad kért helyen fogjuk letenni (kertkapu, lépcsőház bejárata), kérjük, látótávolságban legyél. Ezután visszaszállunk a kocsinkba.
Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor nincs más teendő. A garifüzet és a számla bringára lesz téve.
Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban ugyanott hagyhatod, ahol a kerékpár volt. Kérjük, pontos összeget adj.
A házhozszállítás díja Debrecenen (Józsa is) belül 6.000.-Ft. Más helyszín is megoldható, telefonos egyeztetés szükséges.
Fizetés
Összegezzük a vásárlást, melyről minden esetben küldünk emailben tájékoztatást.
Praktikusan megpróbáljuk a weben egy kosárba beletenni a kiválasztott termékeket, így Te is a saját profilodból láthatsz minden terméket, visszakeresheted, beazonosíthatod, stb.
FIZETHETSZ:
- Az összeállítást követően banki átutalással
- A kerékpár átvételekor AZONNALI BANKI utalással, ha a mobilodon van ilyen applikációd
- KÉSZPÉNZBEN átvételkor. Az összeget kérjük, egy borítékba tedd be, az ajtó mellett tudod majd becsúsztatni. Lehetőleg/nagyjából pontos összeget, de tudunk visszaadni is.
SZERVIZ:
- ELŐSZÖR lépj velünk kapcsolatba, egyeztessünk róla, milyen munkára van szükség. Akár képeket is küldhetsz a bringáról, hibáról.
Hozd el a kerékpárt a JóBringába.
Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket a 0620 2552750-es számon, és kövesd az utasításainkat.
A kerékpár ott fog maradni a tárolóban. Amint sorra kerül, és átnézzük, pontosan feltárjuk a hibát.
Ezután felhívunk telefonon, és egyeztetünk a hibákról, javításról, költségekről. Csak azt fogjuk megjavítani, amit Te is jóváhagysz.
Fizetés: FENTEBB MEGTALÁLHATÓ A FIZETÉS PONTNÁL.
Szervizes kerékpár átvétele:
- A JóBringánál
Szerencsére az üzlet teljes utcafrontja egy hatalmas üvegfelület, így tökéletesen fogjuk látni egymást. A kerítésen belül pedig biztonságosan tudjuk tárolni a bringákat. Amikor megérkezel, hívj fel minket, és kövesd az utasításainkat.
A megbeszélt időpontra a kerékpárod el fog készülni, és kihelyezzük az üzlet előtti tárolóba.
Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor az ajtó nyílásában kesztyűben kiadjuk a számlát és a garanciafüzetet.
Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban az ajtó nyílásán beadhatod. Ha szükséges, a visszajárót is ebben kapod meg.
A kerékpár markolatát összeszerelés után fertőtlenítjük, és kesztyűben rakjuk össze, toljuk ki. Ezen felül az üzlet előtti kerti csapnál találsz szappant, papírtörlőt kézmosáshoz.
- Házhoz szállítással
A kerékpárt üzemkészen, beállítva, minden kért kiegészítővel felszerelve adjuk át.
Amikor megérkezünk a címre, fel fogunk hívni, kérünk kövesd az utasításainkat.
A kerékpárt az általad kért helyen fogjuk letenni (kertkapu, lépcsőház bejárata), kérjük, látótávolságban legyél. Ezután visszaszállunk a kocsinkba.
Ha mindent rendben találsz, és ki van fizetve a kerékpár, akkor nincs más teendő. A számla bringára lesz téve.
Ha még nem fizettél, akkor vagy a helyszínen utalhatod el telefonról, vagy egy borítékban ugyanott hagyhatod, ahol a kerékpár volt. Kérjük, pontos összeget adj.
A házhozszállítás díja Debrecenen (Józsa is) belül 6 000Ft. Más helyszín is megoldható, telefonos egyeztetés szükséges.
NEM MEGFELELŐ TERMÉK, CSERE:
Átvételkor kérjük, mindenképpen jelezd, ha bármilyen esztétikai, méretbeli, stb. problémát észlelsz. A korábbi konzultációk során ennek az esélyét próbáljuk minimálisra csökkenteni. Minden esetre, ha mégsem olyan, amilyennek képzelted, vagy szimplán nem tetszik, akkor lehetőséged van kicserélni a terméket, elállni a vásárlástól. Ha már fizettél, természetesen haladéktalanul visszautaljuk az összeget.
Bármilyen egyéb kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal.
TEL: +36202552750 - FaceTime hívás is lehetséges. |
EMAIL: info@jobringa.hu |
FB: https://www.facebook.com/Jobringa.hu |